V sobotu som sa zúčastnil akcie s názvom Internet Marketing 2013, ktorú usporiadala komunita JsmeMarketing pod záštitou Jindřicha Fáborského. Akcie sa zúčastnilo približne 150 účastníkov, vystúpilo na nej 10 prednášajúcich a konala sa v nádherných priestoroch Prírodovedeckej fakulty Univerzity Palackého.
Za posledné dva roky som sa zúčastnil asi 5 podobných marketingových konferencií, ale môžem povedať, že konferencia Internet Marketing 2013 predbehla úplne všetky! Nádherné priestory, kvalitní rečníci a skutočne vysoká profesionalita usporiadateľov. Prekvapili ma aj prednášky, ktoré boli vačšinou z praxe a aj keď boli dlhšie ako je zvykom, ani pri jednej sa mi nestalo, že som odpočítaval čas do konca. Medzi prednášajúcimi bola napríklad Vetrovka, ktorá si pripravila prednášku s názvom „9 tipů jak získáte zákazníka levněji“, Adam Zbiejczuk, ktorý veľmi zaujímavo vysvetlil skutočnú „silu“ sociálnych médií a tiež aj copywriter Jan Abmrož, ktorý opäť zdôraznil silu kvalitného obsahu vo webových prezentáciach.
Prezentácie z prednášky nájdete na SlideShare tu: Prezentácie Internet Marketing 2013 a na videa z prednášky sa tiež môžete už čoskoro (doporučujem si ich stiahnuť a pozrieť).
Ďakujem, že som môhol byť súčasťou takejto veľkolepej akcie!
Pár fotiek z konferencie:
2 plátna boli občas celkom matúce 🙂
Úplne všetci prednášajúci:
Prezentácia od Větrovky:
Pridaj komentár